Trwa nabór na stanowisko inspektora Wydziału Kryminalnego
Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej. Ogłoszenie dotyczy umowy o pracę w Wydziale Kryminalnym mikołowskiej komendy. Termin składania dokumentów mija 21 maja br.
OGŁOSZENIE O NABORZE
CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ
NA UMOWĘ O PRACĘ
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Wydziale Kryminalnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
ul. Rymera 1
43-190 Mikołów
Osoba na tym stanowisku:
-
Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji oraz właściwej realizacji zadań służbowych
-
Przyjmuje oraz segreguje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowaniem, a następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych w komendzie
-
Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
-
Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje policjantów w ewidencji pomocniczej jak i systemie elektronicznym
-
Sporządza wykaz należności pieniężnych i przekazuje odpowiednie zestawienie do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
-
Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań, w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów
-
Kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy wydziału
-
Uczestniczy w procedurze przekazania komórek i jednostek organizacyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych
Kogo poszukujemy:
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- znajomość pakietu MS Office
- komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
- znajomość instrukcji kancelaryjnej MSWiA
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie średnie o kierunku administracyjno-biurowym
- poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do
informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
Co oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
-
Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.
-
Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej
-
Nagrody okresowe np. kwartalne.
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
-
Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów.
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, poprzez złożenie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała- siedząca Praca związana z obsługą klienta zewnętrznego. Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Praca kancelaryjno-biurowa. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na II piętrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie- jeżeli nie podałeś adresu e-mail.
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
-
Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
-
kopie dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
Aplikuj do : 21 maja 2024
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 137511” na adres: Komenda Powiatowa Policji
Rymera 1
43-190 Mikołów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (47) 8558 218, (47) 8558 219.
Dokumenty należy złożyć do :23.05.2024 roku
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane osobowe-klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego : Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie z siedzibą przy ul. Rymera 1 43-190 Mikołów e-mail:komendant@mikolow.ka.policja.gov.pl
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Rymera 1 43-190 Mikołów, e-mail: iod@mikolow.ka.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska zgodnie z art. 33 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r o służbie cywilnej oraz do celów archiwizacji.
-
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO
-
art 221 Kodeksu Pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej , oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach o z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
art. 6 ust. 1 lit a RODO oraz art 9 ust. 2 lit. a RODO
-
Informacje o wymogu podania danych :
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art 221 Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie nabory na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami praca zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych o których mowa w art 9 ust1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
-
Wynagrodzenie zasadnicze: 4731,37 zł brutto.